Ahad, 21 Februari 2010

Tahun 2010

Penari-Penari Lelaki GKR
Penari-Penari Perempuan GKR
Generasi Ke-4 GKR.

Henerasi ke-4 GKR dibawah bimbingan Adik Vincent Paul. Tahun yang amat mencabar buat GKR kerana tahun ini pemilihan penari diutamakan untuk pelajar junior iaitu tingkatan 1-3.

Senarai Penari :
1. Nurul
2. Stephanie
3. Leslie
4. Lorentia
5. Ummi
6. Salina
7. Jimmy
8. Ezra
9. Alan
10. Nurhisyam
11. Darmando
12. Shukri

Semua muka-muka baru. Penari-penari ini telah didedahkan dengan pelabagai kursus dan bengkel untuk memantapkan lagi kebolehan dan kredibiliti mereka.
Antaranya :
1. Bengkel Zapin bersama En Hanafi Khamis
2. Bengkel Asas Tari bersama KPSU
3. Bengkel Tarian Etnik

Kumpulan ini bakal membawa cabaran yang begitu hebat sewaktu Pertandingan Tarian Antara Sekolah-Sekolah Menengah Peringkat Bahagian Miri di SMK Subis pada 27 Mac 2010 yang akan datang.

Latihan telah dibuat tetapi pihak guru dan jurulatih belum berpuas hati. Banyak yang perlu dibuat kerana rata-ratanya muka baru. (Akan datang)

Pelbagai pengurusan telah dibuat untuk kumpulan ini termasuklah mereka perlu mengorbankan masa cuti mereka dengan latihan dan bengkel. Cuti CNY yang lepas mereka berkampung selama 5 hari di Indoor Stadium Miri.

Aktiviti yang akan datang ialah Bengkel Pemantapan Penari pada cuti Pertengahan Semester 1 bulan Mac yang akan datang di Kampung Sukan Petronas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan